KáE Stúdió Bt. FAT logó
Főoldal >> Katalógus
X

Figyelem!

A webáruház jelenleg nem fogad éles rendeléseket, fejlesztés, átalakítás alatt áll. Hamarosan nyitunk. Kis türelmet. Köszönjük.

GY.I.K.
GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések - GYIK

Milyen képeket lehet a fényképes ajándéktárgyakon elhelyezni?

Bármilyen fényképet fel tudunk vinni az ajándékokra, de nagyon fontos kitétel, hogy csak jó minőségű képekből lehet tökéletes végeredmény. Az eredeti fénykép ne legyen homályos, életlen, alulexponált és színhibás sem. Minden tárgyon olyan lesz a felkerült kép, amilyen az eredeti kép minősége is volt. Egy rossz minőségű, kis felbontású, pl. közösségi oldalról lementett képből soha nem lesz jobb, mint maga a kiindulási minőség. Sajnos csodákra mi sem vagyunk képesek!
Ha mégis olyan képet küldenél, amely nem garantálja a lehető legszebb eredményt, szólni fogunk, hogy inkább válassz másikat!

Akkor nem is minden képet fogadtok el?

Sajnos ez így van. De a végeredmény érdekében és az alkalmazott technológiák korlátai végett kénytelenek vagyunk szelektálni.

Felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét, hogy NEM nyomtatunk a termékekre:

  • Szerzői joggal védett képeket
  • Mások szellemi alkotáshoz fűződő, vagy személyiségi jogait sértő képet/feliratot
  • Tiltott önkényuralmi jelképeket,
  • Közrendbe vagy a közerkölcsbe ütköző, illetve trágár jellegű képet/feliratot,
  • Mások vallását, nemzeti, nemzetiségi hovatartozását gyalázó, sértő képet/feliratot.


Továbbá, hogy cégünk kizárólag közvetlen felhasználókkal létesít üzleti kapcsolatot! Reklámügynökségek, reklámstúdiók, viszonteladók megrendeléseit nem tudjuk fogadni!

Milyen képeket válogassak?

Minden termékünknél feltüntettük az optimális felbontást pixelben 300DPI mellett, de ha ez nem jelent támpontot, akkor általánosságban elmondható, hogy minél nagyobb a fénykép, annál jobb lesz az eredmény is.

Mit jelent a maximális képméret és a csillagjelzés?

Minden termékünknél jeleztük, hogy mekkora lehet rajta a legnagyobb méretben felvitt kép. A csillaggal megjelölt tárgyak esetében a fénykép a teljes felületre kerül, vagyis kitölti az ajándéktárgy hasznos területét. Az ilyen termékek esetében egyáltalán nem javasoljuk, hogy több kisebb képpel készüljenek, mert nem mutatnak jól. Ilyen tárgyak pl: A lábtörlő, az órák.

Ha a képem teljesen kitölti a terméket, minden részlet látszani fog a széleiből is?

Sajnos nem, ezekben az esetekben a kép fizikai mérete és oldalaránya meghatározott. A nem megfelelő oldalarányú képet úgynevezett FILL eljárással, méretarányosan húzzuk fel a megadott méretnél néhány miliméterrel nagyobbra, hogy a nyomás során nehogy fehér szélek maradjanak. Emiatt az így készült tárgyakra kerülő fényképek széleiből 2-4 mm. lemarad. Ezért figyelj arra, hogy ha pl. feliratokat is írsz a fényképedre, körben 6 mm.-re ne tegyél semmit a szélekre, mert a hibás képeket csak felárért tudjuk Neked javítani! Itt megtekinthető, mi is a FILL korrekció.

Ha mégis olyan az eredeti képem, ami nem elfogadható, van lehetőség korrekciókra?

Természetesen igen, de a retusálási költségek nem egyszer meg is haladhatják az ajándéktárgy legyártási árát, így nem biztos, hogy kifizetődő, ha a képekkel sokkal több a munka, mint magával az ajándékkal. Érdemes tehát inkább megfelelő képet választanod.
A retusálási költségeinket óradíjban számoljuk, és minden megkezdett 15 percenként kerül számlázásra. A retusálási díjakat a grafikai stúdió menüpontunk alatt nézheted meg.

szeretném a képen lévő karcokat, nagyobb fizikai hibákat, sérüléseket eltüntetni, vagy a vörös szemeket és a kép hátterét, lehetséges?

Igen, a fényképeken történő szerkesztéseket, (pl. személyek felcserélése, vörös szem korrekció, zavaró tárgyak eltüntetése és bőrhibák javítása) retusálási, illetve grafikai stúdió óradíjakért lehetséges. Ezeket a kéréseket a megrendelés során a megjegyzés rovatban lehet feltüntetni.

Mi történik, ha a késztermék gyárilag hibás?

Garanciát csak abban az esetben tudunk érvényesíteni, ha az-az átvételkor megállapításra kerül. A garanciális reklamációkat csak a termékek gyári hibáira tudjuk elfogadni, a rajtuk elhelyezett fényképekre nem.

Ha mégsem tetszik a kész ajándék, vagy másképp mutat élőben, mint a fotókon, vagy a mintaképen, amit kaptam, mi történik?

Mivel az alapanyagok egyszer használhatók fel, és az egyediségük miatt másoknak értékesíteni már nem lehet, ezért nem áll módunkban reklamációt elfogadni.

Termékgarancia

A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztass minket, úgy, hogy küldessz egy e-mailt csatolva benne a kifogásolt ajándéktárgy jól látható hibájával. (Kép hiánya esetén nem tudunk hathatósan intézkedni!) Hibás teljesítés esetén a megrendelésedet a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: elsősorban kicseréljük, ha a cserére nincs módunk, úgy választásod szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhatsz, és kérheted a kifizetett összeg visszatérítését, de ezesetben Neked kell állnod a termék visszaküldésének költségét. A hibás termék árának visszafizetése nem tartalmazza a szállítási díjat és minden esetben bankszámlára történik a visszautalás, amint a termék hozzánk visszaérkezett. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költség (pl. kicserélés esetén a visszaküldés postaköltsége) bennünket terhel. A fényképesajándéktárgyak.hu szavatossági felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Elállás joga

Egészen addig a tájékoztatásig rendelésedet vissza is mondhatod, amíg nem kezdődött el annak legyártása.
Ezen intervallumon túl már az alábbi rendelkezések lépnek érvénybe.
A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 5. § C pontja szerint " A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó". A fényképesajándéktárgyak.hu szavatossági felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Milyen módon juttathatom el a termékhez a kiválasztott képeket?

A megrendelés során a kiválasztott termékekhez a képeket kizárólagosan csak online képfeltöltési rendszerünkön keresztül tudod eljuttatni hozzánk,mivel csak interneten, webáruházban lehetséges a rendelés leadás, a fotókat sajnos személyesen nem tudjuk átvenni!

Milyen formátumokban lehet a képeket feltölteni?

A képek mérete minden esetben maximálisan 20MB lehet, és .jpg, .jpeg, .gif, .tif formátumokat fogadunk. A feltöltött képeknek el kell érnijük a 800x600 pixeles felbontást, ellenkező esetben a rendszer hibát fog jelezni, és nem fogja feltölteni a képet! A képek mellé feliratot is kérhetsz, ha a szöveg plusszban mezőt kitöltöd, (Ha csak feliratot szeretnél a termékre, akkor a képfeltöltés mezőket hagyd ki!). ).
Amennyiben a kívánt kép nem digitális formátumú (hagyományos fénykép), akkor azt be szkenneltetheted egy erre szakosodott üzletben (általában fénymásolóSzalonokban, van ilyen szolgáltatás.

Vállaljátok akár egy darab termék legyártását is? Mennyi a minimum rendelhető mennyiség?

Természetesen vállaljuk egy-egy darab termék legyártását is. A webáruházban található árak egy db. termék legyártására vonatkoznak, amelyek tartalmazzák az alapanyagok árát, (puzzle, bögre, törölköző), a kép felvitelének költségét, és az alanyi adómentes 0%-os Általános Forgalmi Adót. Egyszerűsítve: nálunk a bruttó=a nettó árakkal!

Az árakat hol találom?

A részletes árlistát az árlista linkre kattintva lehet elérni a nyitólapon.

Miért kell előre utalni, ha a banki átutalást választom, nem pedig a futáros kiszállítást, vagy a személyes átvételt?

Termékeink egyedi jellege miatt a visszaélések elkerülése érdekében sajnos szükség van a vételár előre történő kiegyenlítésére, mivel azokat másnak újra értékesíteni nem lehet.

Rendelhetek egyszerre több terméket?

Igen, webshopunk lehetőséget biztosít több különböző tárgy egyidejű megrendelésére is.

Kitöltöttem a regisztrációs adatlapot, de az aktiváló levelet nem kaptam meg. Mi lehet a gond?

A webáruházban történő regisztrálás után minden esetben fogsz kapni egy e-mailt, amelyben az aktiváláshoz szükséges hivatkozás található. Erre kell klikkelned, vagy ha nem nyílna meg automatikusan, akkor bemásolva a böngésző címsorába nyithatod meg. Előfordulhat, hogy a rendszerünk által kiküldött leveleinket kéretlen levélnek, spam-nek minősíti a levelező rendszered, ezért érdemes a levélszemét közt is megnézned, Gmail fiók esetén még a promóciók mappát is.
Ha több óra elteltével sem érkezik meg a levelünk, akkor arra kérünk, jelezd ezt felénk, mert lehetséges, hogy rossz e-mail címet adtál meg, véletlen elgépelted, vagy kihagytál egy karaktert. Hiszen a rendszer csak az e-mail alaki formáját ellenőrzi, a valódiságát nem! Ekkor mi leellenőrizzük, és egyeztetünk Veled. Ha az e-mail cím mégis jól lett beírva, akkor kérheted tőlünk a jelenlegi regisztrációd törlését. Ezután újra tudsz próbálkozni a regisztrálással.

Elküldtem a megrendelést, de utána nem kaptam semmilyen visszaigazolást. Mi lehet a probléma?

A sikeres megrendelést követően minden esetben azonnal egy visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre szerverünkről a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megrendelés adatait és a megrendelési azonosítót. Amennyiben nem érkezik ilyen levél, akkor valószínűleg valamilyen hiba történt a megrendelés folyamán, és az adatok nem kerültek be az adatbázisunkba. Ebben az esetben arra kérünk, hogy ellenőrizd belépés után a "saját fiók" menüben a rendelés nyomonkövetésénél, hogy a rendszer valóban rögzítette-e a vásárlást, mert abban az esetben nem kell tenned már semmit sem, hiszen a rendelés ettől független beérkezett hozzánk. Főleg ingyenes e-mail szolgáltatók esetében előfordulhat, hogy a levelezőszerverek túlterheltsége miatt a visszaigazoló e-mail csak több órás késéssel érkezik meg, vagy levelünket levélszemétnek, (spam kéretlen levél) minősítette a levelező rendszered. Ezért érdemes megnézni a spam-ek között is, Gmail levelező rendszer esetében a promóciók mappában is! Ha a megrendelést követően több óra múlva sem kaptál visszaigazolást, akkor arra kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat-vevőszolgálat menüpont alatti elérhetőségeink egyikén.

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?

Ez több összetevőtől is függ. A termék gyártását akkor kezdjük meg, amikor munkatársaink telefonon beszéltek Veled. Banki átutalás esetében a termékeket csak abban az esetben kezdjük legyártani, ha a vételár kiegyenlítésre került. A leggyorsabban akkor lehet átvenni a megrendelt tárgyat, ha azért személyesen jössz el stúdiónkba. Ebben az esetben a megrendeléstől számítva kb. 1-2 nap múlva már átvehető az elkészült tárgy.
A DPD Futárszolgálattal történő szállításnál a legyártott termékeket másnap adjuk át a szállítmányozó cégnek, aki a rákövetkező munkanap 8-17 óra között szállítja ki Magyarország teljes területén azonos összegért.
Választhatod az ország 400 hírlapüzletét és benzinkútját is, ahová eljuttatjuk a csomagot. Budapesten belül 1 nap, vidékre kettő napon belül, és a legközelebbi választott Pick Pack Ponton átveheted. Ez a legkedvezőbb szállítási mód!

Tudok bankkártyával fizetni a webáruházban?

Igen, webáruházunk szerződött bankja az OTP Bank Nyrt. A rendelés folyamán a kártyás fizetést választva átirányítunk a bank biztonságos SSL titkosítással rendelkező védett felületére, ahol a szükséges adatokat a bank bekéri Tőled, és a leggyorsabban, legegyszerűbben fizetheted ki a termékek értékét. A KáE Stúdió Bt nem értesül a személyes adataidról, azokat kizárólag csak a bank kapja meg!
Ha még többet szeretnél megtudni a kártyás tranzakció menetéről, akkor nézd meg itt!

Nem találtál kérdésedre választ? Tedd fel kérdésed azonnali kapcsolati lehetőségeinken keresztül!

Ne hagyd ki ami jár Neked!

A kedvezményes vásárláshoz, egyedi ajándékokhoz juss hozzá egyetlen kattintással.
Írd most ide e-mail címedet és máris klubtagunkként köszönthetünk...




Az oldal készítői>>